Jak zgłosić uczniów do konkursu?
Nie wiesz jak zgłosić uczniów do Maratonu Wiedzy Ogólnej? Wystarczy kilka prostych kroków…
Krok 1 – Wytypuj Szkolnego Koordynatora Konkursu
Aby usprawnić komunikację pomiędzy szkołami a Organizatorem konkursu nauczyciele szkół podstawowych i gimnazjów powinni wytypować Szkolnego Koordynatora Konkursu w swojej szkole. Koordynator ten będzie odpowiedzialny za kontakt z organizatorem.
Krok 2 – Wypełnij wymagane dokumenty
Jeśli jesteś już Szkolnym Koordynatorem Konkursu wypełnij Formularz zgłoszeniowy (pojedynczy dokument) oraz Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i udostępnianie wizerunku (osobny dla każdego z uczestników, pamiętaj, że Ty również jest uczestnikiem).
Krok 3 – Prześlij dokumenty do Organizatora
Szkolny Koordynatorze Konkursu – prześlij skompletowane dokumenty do Organizatora na adres e-mail:
mwo@tischner.limanowa.edu.pl
Uwaga!
Dostępne są również pozostałe adresy e-mail przesłane w regulaminie dołączonym do zaproszenia, czyli:
maraton1@tischner.limanowa.edu.pl
lub
maraton_wiedzy_ogolnej@tischner.limanowa.edu.pl.
Ważne są terminy!
Termin zgłaszania uczestników jest podany na stronie Maratonu Wiedzy Ogólnej i zależy od aktualnej edycji konkursu. Obowiązujące terminy aktualnej edycji znajdują się w zakładce KALENDARZ.